reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Molnár

Ján Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ne-obyčajný občan, 4 dni pred mečiarovým HZDS som založil HSP - Hnutie za slobodu prejavu s jasným programom "Pod dohľadom televíznych kamier sledovať transparentnosť prevodu vlastníctva z predým spoločného majetku do súkromných rúk".Kto to vtedy chcel?Slušní a statoční občania to cheli, ale darebáci, podvodníci a komunistickí aparátnici, pod ochranou bývalej ŠTb chceli niečo iné - rozkradnúť Slovensko. T.z.v. "nežná revolúcia" bol podvod, išlo o odovzdanie moci. Za moju odvahu som bol označený ako "Persona Non Grata" a následne som bol nemilosrdne prevalcovaný. Chcem informovať verejnosť aké zákerne metódy sa používajú.Ako najviac prenasledovaný občan, ktorému SIS privodila druhoptnú platobnú neschopnosť, následne "ukradla" strechu nad hlavou, rozbila manželstvo a rozvrátila rodinu, chcem pred televíznymi kamerami v priamom prenose povedať Pravdu o súčasnom stave spoločnosti a možného východiska.Budem sa snažiť o rozpustenie SIS Slovenskú informačnú službu a jej SIS Firmy, ktoré cicajú zo štátneho rozpočtu v miliardách. Z ušetrených peňazí presadím základný príjem 400 eur pre každého narodeného občana na Slovensku po celý jeho život.11. júna 2018 som ohlásil svoju kandidatúru za prezidenta, nie pre víťazstvo ale aby som sa dostať do priameho prenosu a mohol povedať "nepríjemnú pravdu" a ukázať prstom na všetkých tých, ktorí sa zúčastnili na mojom prenasledovaníhttps://www.peticie.com/peticia_na_podporu_kandidata_za_obianskeho_prezidenta_sr_volby_2019 Zoznam autorových rubrík:  AutobiografiaNezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Kandidát na prezidenta: Môj životopis v knihe Boh je mŕtvy, alebo v okovách Diabla? (2)

Ján Molnár

Kandidát na prezidenta: Môj životopis v knihe Boh je mŕtvy, alebo v okovách Diabla? (2)

Druhý diel mojej životopisnej knihy, objektívny názor človeka, ktorí žil v minulom režime 41 rokov, ďalších 30 rokov po tzv. nežnej revolúcie a po osobných skúsenostiach som sa rozhodol, že uverejním doposiaľ nepublikovanú knihu.

  • 28. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kandidát na prezidenta: Môj životopis v knihe Boh je mŕtvy, alebo v okovách Diabla?(1)

Ján Molnár

Kandidát na prezidenta: Môj životopis v knihe Boh je mŕtvy, alebo v okovách Diabla?(1)

Môj životopis v knižnej podobe, objektívny názor človeka, ktorí žil v minulom režime 41 rokov, ďalších 30 rokov po tzv. nežnej revolúcie a po osobných skúsenostiach som sa rozhodol, že uverejním moju doposiaľ nepublikovanú knihu.

  • 22. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu